رفتن به محتوای اصلی

دورهمی مجردها کرمان

سبک زندگی
دورهمی مجردها 1کرمان
Video file

دورهمی مجردها در کرمان با حضور گرم و صمیمی افراد مختلف در حالی برگزار می شود که بنا به گفته محمدرضا ابراهیمی مدیر مشارکت های اجتماعی معاونت اجتماعی سپاه ثارالله استان کرمان  دورهمی مجردها تاکنون ۸۶ زوج از دل این دورهمی‌ها به خانه بخت رفته‌اند که به خوبی و خوشی در کنار هم زندگی می‌کنند.

دورهمی مجردهای کرمان که از آن به‌عنوان خاص‌ترین برنامه برای مجردها در کشور نام برده می‌شود، یکی از کارگروه‌های معراج‌الشهدای کرمان در زمینه خانواده بر اساس نیاز جوانان برای مشاوره و انتخاب همسر مناسب به‌ویژه جوانان دهه‌های ۶۰، ۷۰ و ۸۰ است.

این دورهمی‌ها از سال ۱۳۹۹ با برگزاری کلاس آموزشی در فضای مجازی و افتتاح در بستر اپلیکشن‌ها و پیام‌رسان‌های داخلی ایتا، بله و سروش شکل گرفت و در سال گذشته با کمرنگ شدن بیماری منحوس کرونا به‌صورت حضوری با دعوت و شرکت جوانان برگزار شد.

امین گستانی مدیر برگزاریدورهمی مجردها : رسالت اصلی ما آموزش و انتقال تجربه به مجردها برای ازدواج است و با انجام یکسری تکالیف بر اساس شخصیت و سلیقه آنها سعی می‌کنیم بهترین انتخاب را معرفی کنیم و پس از انتخاب هم مشاوران خبره‌ای که با ما همکاری دارند برای بررسی دقیق معیار ها مجردها را همراهی می‌کنند.

محمدرضا ابراهیمی مدیر مشارکت های اجتماعی معاونت اجتماعی کرمان:ما به دنبال این هستیم دورهمی مجردها را در تمامی شهر ها و روستا ها برگزار کنیم تاواسطه امر خیر و ازدواج جوانان را فراهم کنیم  ما آگاهی دادن و تشویق برای ازدواج به‌موقع را دنبال می‌کنیم، زیرا ازدواج عامل تکامل وشاید بتوان گفت بزگترین امر بمعروف در زمان کنونی همین است .

دسته بندی